علت ممنوع التصویر بهرام رادان
نوشته شده توسط : esmayi1i

بهرام رادان جزو آن دسته از بازیگرانی است قرص که تا به حال زندگی مشترک را تجربه نکرده و ظاهرا ترجیح می‌دهد اگر قرار است روزی پا به این میدان بگذارد، انتخابی درست و قرص بر اساس منطق داشته باشد تا مجبور نشود قرص ازدواج و طلاق‌های مکرر را در زندگی‌اش تجربه کند. شاید  مگنا اولین و آخرین مصاحبه جدی این بازیگر در مورد مسئله ازدواج با مجله ایده‌آل بوده است.

 

علت ممنوع التصویر شدن هانیه توسلی را در بالا خواندید و باید بدانید کـه وی متولد 14 خرداد 58 بوده ودر شهر همدان بـه دنیا آمده اسـت، خانوم توسلی بازیگر درسال 79 با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی غریبه برای اولین بار از قاب تلویزیون دیده شد و همچنین درسال 1380 با ایفای نقش در فیلم شام آخر تجربه اولین حضور در سینما را نیز بدست آورد.

رادان درباره تشکیل خانواده  قرص معتقد است:

« فکر می‌کنم تشکیل خانواده می‌تواند  قرص زمینه‌ای را برای رسیدن به هدف فراهم کند. البته  قرص این زمینه می‌تواند در زندگی مجردی تو هم فراهم  قرص بوده باشد، یعنی از ابتدا این بستر را فراهم کرده باشی و با تشکیل قرص زندگی خانوادگی نابودش کن قرص یا برعکس.

هانیه توسلی بازیگر خوش نقش و خوشگل کشورمون پس از مرگ گربه اش حواشی بسیار زیادی برای خودش رقم زد .

 

هانیه توسلی بعد از مرگ گربه اش افسردگی شدیدی پیدا کرده هست , هانیه توسلی «زادهٔ ۱۷ خرداد ۱۳۵۸ در همدان » بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی هست. او دیپلم علوم تجربی دارد و دانش‌فرهیختهٔ کارشناسی نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران هست.

فکر  قرص می‌کنم هرکس با نگاه خودش سمت قرص تشکیل خانواده می‌رود قرص و برای انجام این کار بستگی دارد هر آدمی کلاهش را کجا گذاشته باشد. من کلاهم را بالاتر گذاشته‌ام و نمی‌توانم بروم با یک حداقلی تشکیل خانواده دهم. همیشه تصور من از زندگی متاهل





:: برچسب‌ها: علت ممنوع التصویر بهرام رادان ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: